środa, 21 listopada 2018

Rozwiązanie eventu halloweenowego!

Z góry już przepraszam, za to.... trochę długie opóźnienie XD Tak więc no....
Dziękuje wszystkim osobą za udział w naszym evencie ;w; Dotarły do nas 3 pracę, które zostały już przeze mnie rozpatrzone, choć... każdy z naszych uczestników zdobywa główną nagrodę ;w;
Wszystkie pracę były oddane przez inną klasę dlatego każdy otrzyma rangę w górę przy następnym podliczeniu jak i podwójne punkty za cały trud i chęci.

Shigeru... ty rozwaliłeś wszystko i będziemy rozmawiać z Gami ile ci przydzielimy za piękne 4400 słów x-x 

Tak więc jeszcze raz dziękujemy za udział i mogę gwarantować następne eventy, gdy tylko nadarzy się jakaś okazja ;w;

~Yuki aka Shin

6 komentarzy:

  1. <3 Rozwaliłam, ale mam nadzieję, że nie zanudziłam (Następnym razem spróbuję więcej napisać lol)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika, nie! Błagam w imieniu nas obu i wszystkich czytających! *ale z chęcią zobaczę, jak pobijasz swój rekord XD*

      Usuń
    2. To tak czy nie? :v Jak coś to walnę jakieś 4401 xD

      Usuń
    3. W moim imieniu proszę się nie wypowiadać, bo się z tym nie zgadzam :]

      Pisz, Amik, zrób 300% normy i nic się nie przejmuj. Ja tam zawsze chętnie czytam ^^

      Usuń
    4. Hai, hai. Gomen ;-; *kuli ogon*

      Usuń
    5. Oja, jednak ktoś to przeczytał poza administracją ;w; *cieplutkonaserduszkusołmacz*
      Wątpię, czy dam radę 300%, w końcu to by było jakieś 13k słów xD Jak wena pokieruje tak napiszę, zobaczymy.

      Spokojnie Gamiś ~ *hug*

      Usuń