poniedziałek, 17 grudnia 2018

Rocznica boskiego wymiaru!

Kami No Jigen ma już rok! 



Tak, tak, moi kochani ^^ 


Wzrok Was nie myli, nasz kochany boski wymiar ma już pełny roczek! Całe 365 dni~ 


Osobiście jestem na tym blogu od... Właściwie od momentu, w którym narodził się pomysł, by w ogóle on powstał. Było tutaj kilka krytycznych momentów, kiedy razem z Yuki myślałyśmy, że blog po prostu upadnie, ale szkoda było nam go zamykać... Od tak zapomnieć o tych wszystkich historiach, które tutaj powstały, o tych wszystkich znajomościach, które nawiązały się właśnie przez tego bloga~ To było wręcz niewykonalne. 


Ale to właśnie dzięki Wam, moi kochani, mogę dziś pisać ten post ^^ Dlatego to Wam z całego serca chciałabym dzisiaj podziękować za te wszystkie historie, które stworzyliście, nawet jeśli nie doczekały się one zakończenia. Za te wszystkie wspomnienia, głupawki, uśmiechy, złości i smutki, które przewinęły się przez naszego Discorda, a sprawiły, że czujemy się bardziej jak blogowa rodzina. Zdaje sobie sprawę, że niektórzy odchodzili do nas, by wrócić po jakimś czasie, a niektórzy są z nami przez cały czas. Ale bez względu na to, czy byliście tu przez chwilę i teraz tylko zaglądacie, jesteście z nami cały czas czy potrzebowaliście odpoczynku, naprawdę mocno Wam dziękuję ❤️💙💜 


Korzystając z okazji chciałabym także podziękować mojej kochanej Yuki ^^ Za to, że na samym początku mnie nie odrzuciłaś, choć (jak mi się wtedy zdawało) nie wszyscy byli zadowoleni z mojej obecności. Za to, że zgarnęłaś mnie potem na miejsce drugiej adminki,  kiedy nastąpił rozłam administracji. Za to, że wiele razy potem, choć nie byłam najlepszą adminką,  cierpliwie znosiłaś moje humorki i nie pozwalałaś zostawić bloga. Kami jest w zdecydowanej części Twoim dziełem, które podziwiam i kocham, nawet jeśli zdarza mi się mówić inaczej. Dziękuję Ci, że stworzyłaś to miejsce 
💜

~~~~

A teraz trochę liczb i historii bloga~
Podobny obraz


Wiedzieliście, że przez cały ten rok:
...Kami No Jigen zgromadziło 81 kart postaci?
...blog naliczył niemal 71 tysięcy wyświetleń?
...na Kami zostało opublikowanych aż 742 posty?
...najaktywniejszym miesiącem okazał się styczeń 2018? Członkowie opublikowali wtedy aż 149 postów.
...najczęściej wyświetlaną kartą postaci okazał się Shigeru razem z 470 wyświetleniami?
...blog przeszedł cztery zmiany szablonu, a piąty macie okazję oglądać teraz?
...najaktywniejszym członkiem okazał się Nexaron, który napisał aż 60 opowiadań?
...najdłuższym opowiadaniem jakie pojawiło się na blogu było opowiadanie konkursowe od Sekhme liczące 5496 słów?



Liczę, że Was nie zanudziłam i że za rok będzie mi dane pisać kolejny post urodzinowy :3
Spotkamy się za niedługo w poście świątecznym!
Życzę wszystkim miłego ranka, dnia, popołudnia, wieczoru lub nocy~

~ Niyu aka Gami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz