czwartek, 27 września 2018

Od Nexarona cd. Makoto "Przedszkolaki"


- Twoje futro jest śliskie? - z całego wywodu tylko tyle zainteresowało wilka i to z bardzo prostego powodu. Sam mógł doświadczyć większości tych problemów, o których wspomniał Makoto, choć oczywiście w mniejszej skali, ale - Moje futro... Bo zapomniałem wspomnieć, że moją prawdziwą postacią jest postać wilka - dodał szybko, przypominając sobie, że nie wspomniał o tym wcześniej. Nie uczynił dlatego, że na ogół nie wykorzystywał jej w celach "bojowych" - Jest odpowiednio grube i ciepłe, ale śliskie? Może powinieneś przeprosić się z mydłem i wykąpać w... Jeziorze albo basenie? Futro powinno być miękkie, o ile mi wiadomo, a biorąc pod uwagę, jak ciężko utrzymać się jest na byku, to wyobraź o ile ciężej, byłoby komuś się wspiąć na zwierze kilkanaście razy większe, cięższe, szybsze, oraz inteligentniejsze. Takie rzeczy to tylko w grach, bo normalnie nawet jakbyś stał bez ruchu byłoby to wyzwanie - oczywiście cała wypowiedź miała lekko żartobliwy charakter, bo nic mu było co do tego, jakie było jego futro, ale szczerze był zaskoczonym określeniem, jakie Makoto użył, aby je opisać.
Międzyczasie na dole dało się dostrzec, jak ludzie powoli zbierają się na peronie. Był to niewątpliwie znak, że lada moment przyjdzie ich środek transportu, ale póki co...
- Jesteś pierwszą osobą, poza mną oczywiście, która gada z sensem. Nie wiem skąd się to wzięło, ale cały ten układ to dla mnie po prostu niewolnictwo. Pięknie ubrane w wyniosłe słowa jak "obowiązek", czy "służba słusznej sprawie" - pokręcił głową z niedowierzaniem siadając przy krawędzi dachu - Najzabawniejsze jednak jest to, że wszyscy zdają się wierzyć w tą bzdurę - westchnął ciężko zamykając portal w ślad za inugami.
- Nigdy nie wziąłbym cię za kogoś, kto interesuje się grami, ale w takim wypadku rozumiesz, jak one z grubsza działają. W grach możliwość ich wykorzystywania jest bardzo ograniczona z wiadomych powodów - uśmiechnął się delikatnie. Metoda działa była prosta "jak budowa cepa", ale wbrew pozorom dawała wielkie możliwości - Czasami jednak wolę z niej nie korzystać... Zamiast otworzyć przejście na dach wagonu ciekawiej będzie wskoczyć na niego, gdy będzie się rozpędzał, prawda? I przyznam się tobie, że nawet o tym myślałem, ale... Ludzie zaraz by o mnie zapomnieli, a w świecie bogów portale, nawet jeśli nie tak poręczne, jak moje to znajdują się, w co większych miejscach na świecie... O.. Nasz transport - kiwnięciem głowy wskazał na zatrzymujący się przy peronie wagon i szykując się do biegu wyraźnie podekscytowany.

386 słów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz