środa, 21 lutego 2018

Od Rei CD Tarou "Spotkanie dwóch ryb"


Już chciałam mu wybaczyć to całe molestowanie po tym jak zobaczyłam tą górę jedzenia... Lecz niestety zamiast mnie zostawić zabrał mnie wbrew mojej woli na górę do pokoju i poszedł spać... w samych gaciach. Musi dostać karę, że się mną tak rządzi... Hmmm co by tu zrobić... Wiem!
"Boże chciała bym, żeby mój przyjaciel miał sen erotyczny z haremem od zawsze o niego marzył lecz jest zbyt nieśmiały nawet żeby o to się pomodlić... A ja poproszę też żeby ten piękny kobiecy harem zamienił się w męski"
Mam nadzieje, że będziesz mieć słodki sen mój drogi czarno usty. Nie mając co innego do roboty zamieniłam się w człowieka i złapałam pierwsze lepsze ubrania z szafy, która znajdowała się za łóżkiem. Ubrałam się w czarnego topa niestety bez żadnych moich kochanych elementów, za to były na nich para białych skrzydeł. Do topa założyłam najcieńsze tego samego koloru spodnie jakie tylko udało mi się znaleźć. Znalazłam klucze od domu wyszłam na wyprawę.
~~
Dokładnie nie wiedziałam jak moja wędrówka się skończy ale wyglądało to mniej więcej tak: Poszłam do zoologicznego, potem ruszyłam do sklepu z rybkami a ostatecznie poszłam do parku. Wróciłam do domu w idealnym momencie, kiedy odłożyłam klucze tam z kąt je wzięłam skierowałam się do pokoju. Wtedy zobaczyłam, że on zaczyna się miotać jak szatan na tym łóżku i wyczułam, że zaraz się obudzi wiec postanowiłam szybko zamienić się w kota. Obudził się w momencie jak jeszcze siedziałam na jego ciuchach. Jednak to dobrze, że przez cały czas nie nosiłam bielizny...
- AAAAA... - krzyknął a ja skuliłam uszy od nagłego dźwięku. Zaczął się rozglądać po pokoju z przerażeniem na twarzy. - Boże co to był za chory sen... Na początku był super... Ale potem... Fuuuuj!
- Miau?
- Co się stało kotku? Ej skąd tu się wzięły moje ciuchy?
Zrobił minę jakby sobie próbował przypomnieć gdzie je ostatnio zostawiał. A ja nie robiąc sobie nic z tego zaczęłam zakopywać się w nich i udawałam że śpię.
(Tarou?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz