wtorek, 13 lutego 2018

Od Tarou CD Rei "Spotkanie dwóch ryb"


Kot się zatrzymał gdy tylko chwyciłem rybkę. Zrobił słodką minkę i patrzył na mnie swoimi złotymi oczami. Aż by się chciało powiedzieć, że wykonał jakiś atak słodkości na mnie. Chwyciłem rybę i ją uniosłem.
-No wiesz tak kraść to nie ładnie. Jakbyś grzecznie siedział to byś może dostał.
Kot przechylił łebek i spoglądał dalej na mnie i na rybkę.
Miałem odpuścić i zostawić mu tę rybkę,ale brakowało mi towarzystwa. Schyliłem się i podniosłem kotka. Zaczął się wyrywać.
-Spokojnie dostaniesz tą rybkę. Przyrządzę i zjemy razem.
-Miau!
Kotu średnio się to podobało, ale miał wyjście to albo żeby w ogóle nie dostać jej.
Zabrałem łupy i wróciłem do swojego mieszkania.
~~~~
Na miejscu posadziłem kota na stole a rybę dałem do kuchni i zacząłem ja przyrządzać. Kot jak to kot jest ciekawski i zaczął się rozglądać po domu. A ja jako kucharz na starcie rozciąłem palca i się cały pobrudziłem krwią. Super początek. Rybę pokroiłem na kawałki i wrzuciłem do przygotowywanej zupy. Rozglądnąłem  się za kotkiem a on widać,że znalazł swoje miejsce na pluszowym dywanie bo się w nim bawił. Gdy coś mi nie wychodziło w kuchni,bo kucharz ze mnie średni, wydawało mi się że śmieje się ze mnie. Zupa się gotowała a ja udałem się do łazienki. Drzwi zostawiłem otwarte bo tylko kot jest w domu. Zrzuciłem górną część ubrań i przemyłem się na szybko, żeby ogarnąć zapach ryby z siebie. Zdziwiło mnie ze kot stał w drzwiach i gapił się, jakby ten zapach go podpuszczał do rzucenia się na mnie i zjedzenia. Ubrałem koszulkę i udałem się znowu do kuchni a futrzak za mną. Po paru minutach zupa była gotowa i nałożyłem sobie na talerz i trochę kotu na miseczkę. Położyłem obydwie porcje na stole jak i również kota.
- Wątpię byś zjadł więcej kocię. Szkoda, że mówię sam do siebie a nie do normalnego człowieka.
Pogłaskałem kota i jednak patrząc na niego wziąłem miseczkę i przelałem mu do talerza i nalałem więcej.
-Jedz nie krępuj się.
Siadłem przy stole a kot już się objadał. Nałożyłem na swój talerz jeszcze trochę syropu czekoladowego i zacząłem jeść.
<Rei ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz