czwartek, 4 kwietnia 2019

Podliczenie bóstw 4.04

Asami - ( 6 opowiadań) - 550 wierzących
Kagehira - ( 1 opowiadanie) - 150 wierzących
Desiderius - ( 1 opowiadanie) - 50 wierzących
Satoshi ( 2 opowiadania) - 350 wierzących
Aki ( 1 opowiadanie) - 350 wierzących
Narfi - (1 opowiadanie) - 200 wierzących
Eredin - ( 2 opowiadania) - 550 wierzących

Bardzo, ale to bardzo was przepraszam za ostatnie zaniedbania na blogu. Miałam ciężkie czasy, kończyłam szkołę, ledwo zdałam, a jeszcze matura mnie czeka ;-; ALE! Teraz się to zmieni. Oceny wystawione, wiec mogę być spokojna i zagospodarować czas na porządki tutaj oraz rozgłos. W najbliższym czasie przejże zakładki, dodam co mam dodać, wywalę tych, którzy się lenią i nic nie napisali, może W KOŃCU zabiorę się za bestiariusz .-. Jeżeli macie jeszcze jakieś propozycje to zapraszam ;w; gońcie mnie do roboty za ten urlop.

PS. Zacznę w końcu odpisywać na opa tym, którym jestem winna.
~ Yuki aka zuy i leniwy admin 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz